28 Kasım 2013 Perşembe

Tanışma Bölümü :)

 



   Uzun zamandır takip ettiğim makyaj bloglarından heveslenerek bir blog oluşturmak istedim. Bu düşünce uzun zamandır aklımdaydı ancak; kesin kararımı bugün verebildim.
   


Adım Nursu, 18 yaşındayım. Bu blogda kullandığım makyaj malzemeleri, cilt maskeleri ve diğer konulardan bahsetmeyi düşünüyorum. Umuyorum ki bu benim için geçici bir heves değildir ve devamını getirebilirim.
   

Makyaj merakım uzun süredir var aslında ancak blogları takip ettikten sonra daha da arttı ve çok yararlı olduğunu düşünüyorum. Birçok ürünü bloglar sayesinde buldum, bazılarını bloggerların yaptığı yorumlardan sonra almaktan vazgeçtim. Her ürünü almadan önce bloggerların görüşlerine bakar oldum ve ben de bu şekilde sizlere yardımcı olmak istedim. ( Şuan hiç takipçim olmadan bunları yazmam biraz garip olabilir ama bir gün biri bunları görecek inanıyorum.)


Umarım bu blog benim için kalıcı olur ve iyi bir blogger olabilirim. 

Gelecekteki takipçilerim, hepinize sevgileeeer. :) 
                                                                                      
                                                                                                                           Nursu.

4 yorum: