9 Aralık 2013 Pazartesi

Avon Glow - Bronzing Pearls

Herkese merhaba. :)

Geçen gün Avon katalogunda indirimde gördüğüm bu ürünü denemek istedim ve sipariş verdim. Bugün elime geldi. Arkasında "altın renkli bir ışıltı için" yazıyor.

Ürünün şöyle bir görünümü var ; 

İki çeşidi var biri warm koyu tenli olanlar için diğeri ise cool açık tenli olanlar için. Ben beyaz tenli olduğum için cool olanı aldım.


Gelelim ürün hakkındaki düşüncelerime,
Diğer kullananların görüşlerini bilmiyorum ama ben gerçekten sevemedim. Beyaz tenli olmama rağmen nerdeyse hiç renk vermiyor. Ve aşırı parlıyor. Güneş ışığında özellikle kendimi Twilight'taki Edward gibi hissettim. Süngeri çok kötüydü, fırçayla güzel olur belki dedim yok yine olmadı.

Rengini de şu şekilde göstereyim. Warm olanını denemiştim o daha hoştu. Ama bu kullanmayacağım ürünler arasına girecek.

İndirimden 25 TL'ye aldım. Hot Mama allığımı 13 TL gibi bir fiyata almıştım inanın çok çok çok daha memnunum. İçerisindeki ürünlere baktığımızda malesef paraben var,



Ürünü tamamen yermek istemiyorum ama bizim yıldızımız pek barışmadı. 
Kullananlar varsa görüşlerini yorum olarak atabilirler çünkü bununla ilgili çok yazı yok ve ben gerçekten görüşleri merak ediyorum.

Sevgiler,
Nursu. :)

3 yorum:

  1. Selam! bloğunuzu takibe aldım banada beklerim sevgiler :)
    pisimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. canım blogunu takibe alıyorum bende bloguma beklerim sevgiler:)
    busragenc.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bende acik tenliyim de daha bugun siparis verdim hafta sonu elimde olacak cool soyledim warmi mi oneriyorsun anlamadim? Biraz cildim koyu olsun istiyorum ama warm baya koyuydu katalogta

    YanıtlaSil