2 Aralık 2013 Pazartesi

Garnier BB Cream

Herkese tekrar merhabaa. :)
2 gün aradan sonra tekrar bir yazı yazabiliyorum. Bugün sizlere Garnier BB Cream hakkında görüşlerimden bahsedeceğim. Her zaman yazamıyorum yoğun bir dönemden geçiyorum, fırsat buldukça yazmaya çalışacağım.
Kuzenimin aşırı övmesi sayesinde aldım bu ürünü. Çok beğendiğini, sivilcelerini bile kuruttuğunu söyledi, tabi sivilcelerini kuruttuğuna inanmadım. :)

Öncelikle ürünün görüntüsü göstereyim şöyle,

Bu ürünü beğenenler de çok beğenmeyenler de. Ben ise aralarında kaldım. Kapatıcılık olarak fena sayılmaz. Ancak başta suratı çok yapış yapış yaptığını düşünmekteyim. Hoş bir kokusu var, günlük kullanıma uygun. Yüzünüzde kapatacak çok fazla birşey yoksa memnun kalabilirsiniz. Fiyatının gayet uygun olması denenmesi için bir şans tanıyor.
BB kremlerin hassas ciltler için olduğu söyleniliyor ama gözlemlerime göre bende yağlanma yaptı ve sivilcelerimi arttırdı. Her ciltte aynı sonuçlar olmayabilir tabi ki ama bittiğinde ben tekrar almayı düşünmüyorum.

Fiyatı 13 tl civarında fakat ben indirimden aldığım için 7 tl civarında bir fiyata aldım.

Diğer kullananların görüşlerini merak ediyorum, yorum olarak atarsanız sevinirim. :)

Sevgileeer,
Nursu. ( Mektup gibi mi oldu ne? :) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder